Kurérservice

Dyreklinikker oprettet i vores kundekartotek kan gratis indsende prøver til Sund Vet Diagnostik med GLS kurérservice. Dette tilbydes sammen med den klinisk-patologiske service Veterinært Diagnostisk Laboratorium, som også hører til på Københavns Universitet. Prøver og rekvisitioner kan således sendes i samme posea til disse to laboratorier. Når du vil gøre brug af denne service, gøres følgende: 

1.  Book afhentning af forsendelsen (KUN 1 gang pr. dag) via login på GLS hjemmeside:

Brugernavnb: ku"ClientID", f.eks. "ku222" hvis klinikkens ClientID er 222
Password: 123 (dette er midlertidigt og kan ændres efter første login)
Spørgsmål vedr. booking: kontakt GLS Ekspres på tlf. 70 22 70 95.
Der findes også en vejledning til booking fra GLS samt dokumentet Call-Ready-Close med oversigt over hvornår klinikken senest kan booke for afhentning samme dag:

Call: Seneste bookingtidspunkt (gennem hjemmesiden).
Ready: Hvornår pakken senest skal være klar til afhentning.
Close: Seneste tidspunkt pakken afhentes af GLS på klinikken.

  1. Klargør forsendelsen: Alle prøver og rekvisitioner pakkes samlet.
  2. Prøvesvar: Svar sendes pr. e-mail. Status på prøver og foreløbige svar kan fås ved at kontakte os på 35 33 27 72. 

Ved spørgsmål omkring manglende afhentning eller aflysning af kurér kontakt GLS Express på telefon 70 22 70 22.


a Vi bruger særlige blå plastposer, som tilsendes ved oprettelse som kunde og ellers ved behov. Kontakt Veterinært Diagnostisk Laboratorium på mail (att.: til Claus Stjernegaard), hvis din klinik er ved løbet tør for poser.
b Kontakt Veterinært Diagnostisk Laboratorium på mail (att.: til Claus Stjernegaard), inden du indsender prøver første gang med GLS for at få tildelt brugernavn.